Secció Jove SEAS

ACTIVITATS ANTERIORS

Descripció de la sortida:

Concloent aquest primer curs de la Secció Jove de la SEAS, vam aprofitar l’estiu per tancar fent la ruta de la Muntanyes de Llibertat (62 km i 5200 m d+) en quatre etapes. El primer dia vam sortir a caminar des del Barratge de Graus i vam fer nit en tenda de campanya al poble francès de Bidous. El dia següent férem camí a Aulús, on vam fer nit a un alberg a causa de la meteorologia. L’endemà d’hora al matí vam fer l’etapa més dura fins a arribar al refugi de Certascan on vam tornar a pernoctar en tenda. Per finalitzar vam baixar on havíem deixat el cotxe tot fent el cim de Certascan. Vam ser 6 persones i en l’última etapa se n’afegiren 2 més..

La primera excursió de temàtica diferent, va anar molt bé i vam gaudir molt de l’aigua on durant la setmana havíem tingut temperatures caloroses. Els guies van ajudar-nos en tot i vam gaudir molt tots plegats.

Els dies 2 i 3 de juliol la Secció Jove de la SEAS hem estat fent una ruta circular per la vall del Nyiri. Aprofitant que se celebrava la Via Pirinenca, vam aprofitar per a coronar el pic del Ventolau tot just quan es ponia el sol.

Ha estat la primera sortida en tendes de campanya i la valoració per part dels participants ha estat molt positiva. Hem tornat a casa cansats però molt contents.

Descripció de la sortida:

El tercer cap de setmana de juny la Secció Jove de la SEAS vam fer la sortida a Castellar de N’Hug. Alguns van sortir el divendres per fer nit al refugi no guardat del Pla de l’Espluga, la resta va matinar per trobar-se al poble. L’excursió va consistir a fer la volta composta per pujar al Coll de la Creueta, carenejar fins al cim de la Pedra Picada i altra vegada baixar a Castellar, lloc on vam dinar. Tot i la calor, vam poder gaudir d’un gran dia.

Diumenge passat mentre a Sant Just queien volves de neu, nosaltres érem gaudint aquestes vistes des del pic de La Miranda.

Aquesta sortida ha estat la primera que s’ha fet com a Secció Jove a la meitat meridional de Catalunya!

Descripció de la sortida:

La primera excursió de dos dies de la Secció Jove va ser un èxit, no obstant això, començava l’excursió amb una previsió meteorològica desfavorable, però va anar millorant amb el pas del temps. El grup va estar sempre molt actiu i fent-se caliu tant en els moments d’activitat, com quan estàvem al refugi, així ens vam poder conèixer una mica més entre tots. Els paisatges, com bé mostren les fotografies, van ser tot un plaer per a la vista.

La Secció valora positivament aquesta sortida, ja que vam ser 15 persones de les quals 10 no formen part del grup motor.

Excursió 12 de desembre

Descripció de la sortida:

La segona matinal de la Secció Jove va tenir com a objectiu assolir els tres cims que conformen el massís del Montseny: el Matagalls (1.697 m), Les Agudes (1.706 m) i el Turó de l’Home (1.712 m). Aquesta ruta va tenir com a punt de partida la Creu de Bordoriol i va finalitzar a la Font de Passavets.

La Secció valora molt positivament aquesta sortida, ja que vam ser 12 persones de les quals 6 no formen part del grup motor. Va ser una sortida on vam gaudir d’un dia fantàstic amb vista als cims nevats dels Pirineus i vam fer força pinya entre totes.

Apaisada_Caminant

Excursió 20 de novembre

Resum de la sortida no disponible.